Logo Primaria Municipiului Braila
Acasă
Noutăţi
Hartă Străzi
Achiziții Publice
Programări cărți identitate
A+ A-
Contact
Print
Salt la Căutare
Primaria Braila > D.S.P.P.D.R.I. > SERVICIUL ANALIZE STUDII ELABORARE PROIECTE SI PROGRAME DE DEZVOLTARE  

SERVICIUL ANALIZE STUDII ELABORARE PROIECTE SI PROGRAME DE DEZVOLTARE

Servicii subordonate

Sef serviciu  Analize, Studii,  Strategii,  Elaborare Proiecte si Programe de Dezvoltare - Dna DINU Ileana

SERVICIUL ANALIZE, STUDII, STRATEGII, ELABORARE PROIECTE SI PROGRAME DE DEZVOLTARE prin exercitarea atributiilor sale, realizeaza legatura dintre institutiile publice (cu activitate in domeniile social, economic, cultural, invatamint, mediu, etc) organizatiile
neguvernamentale, mediul de afaceri, mediul academic, in vederea elaborarii de strategii si programe de dezvoltare locala. 

Atributiile Serviciului sunt urmatoarele:

  • Coordoneaza , organizeaza  si deruleaza  activitati de identificare, selectare si utilizare a surselor de finantare  privitoare la Programele UE sau a altor surse externe de finantare;
  • Propune prioritatile de dezvoltare durabila integrata a municipiului Braila;
  • Initiaza consultari si dezbateri publice in vederea realizarii de strategii si programe de dezvoltare locala.
  • Initiaza   programe si proiecte din surse de finantare nerambursabile in concordanta cu politicile si strategiile locale de dezvoltare locala;
  • Verifica documentatiile necesare in vederea intocmirii cererilor de finantare;
  • Propune si initiaza acorduri de parteneriat la nivel local, national si international pentru derularea de proiecte in parteneriat  cu institutii publice, mediul de afaceri, ONG-uri, IMM-uri, parteneri sociali etc.
  • Intocmeste aplicatiile necesare  in vederea obtinerii de finantari din fonduri europene sau international pentru proiectele propuse si aprobate;
  • Identifica parteneri din Uniunea Europeana, propune  si dezvolta proiecte in parteneriat;
  • Initiaza proceduri de achizitii publice de servicii pentru realizarea acelor parti ale documentatiei de finantare care impun un furnizor de servicii specializate;
  • Participa la  implementarea proiectelor finantate;
  • Intocmeste bugetul proiectelor in faza de realizare a documentatiei si include cheltuielile in bugetul institutiei;
  • Consulta permanent autoritatile de management a Programelor Operationale Sectoriale asupra oportunitatilor de finantare din fonduri structurale si proiectelor initiate de primarie;
  • Constituie baza de date a directiei privind proiectele finantate din fondurile Uniunii Europene in cadrul diferitelor programe (ca exemple de buna practica);
  • Creeaza o baza de date cu resursele de documentare necesare accesarii fondurilor de finantare (ghidul practic de finantare, regulamentele fondurilor structurale si comunitare, manualele FIDIC, legislatia nationala aplicabila in proiecte, manualele de operare, manualele de implementare etc.);
  • Participa la organizarea de intalniri si evenimente prilejuite de diferite ocazii: lansari si incheieri de proiecte, consultari publice sau alte actiuni publice organizate in cadrul proiectelor.

UE Icon    Guvernul Romaniei Icon    Instrumente Structurale Icon
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.